باغچه

مشخصات بلاگ
باغچه
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

اعلام وضعیت

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ

× قضیه ی مامان خوش خیمه خدا رو شکر و تشخیص داده شد اگر خیلی اذیت شد جراحی بشه. که خدا رو شکر تو این یک ماه گذشته مشکلی نداشت. 

 

×× آخر هفته ی گذشته خواهرانم مهمان من بودن، بماند که کوچیکه مریض شد و من مردم و زنده شدم ولی خیلی خوب بود. 

 

××× استرس زیاد باعث شد دوباره چشای قشنگ بابا عمل بخواد... کاش برسه روزی که هیچکس تو زندگیش استرس شدید نداشته باشه. 

 

××××و خب باید از شنبه به شغل جدید سلام کنم... شغلی که یک رویا بود برام...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۲
ونوشه

نظرات  (۲)

۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۷:۴۰ دچارِ فیش‌نگار

خدا رو  شکر

کد امنیتی را بردار که آدم راحت تر کامنت بده

پاسخ:
:)))
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۰:۲۳ دچارِ فیش‌نگار

تشکر :)

پاسخ:
خواهش می کنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">