باغچه

مشخصات بلاگ
باغچه
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

روز موعود

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۱۵ ب.ظ

× و بالاخره روز موعود رسید... اسباب کشی... اگر خدا بخواد امشب وسایلم رو میبرم جای جدید... البته که هنوز توش پر از کارگره و جا هنوز مرتب نیست و ممکنه چند روزی رو توی یک آشفته بازار به سر ببرم، تنها دغدغه ی من اتاقیه که باید دو تخته باشه و هنوز آماده نیست و کلی آدم براش دندون تیز کردن... کله ی صبح رفتیم اسمامونو چسبوندیم به درش ":)))) ولی خب دیگه خوابگاهه و قانون جنگلش...


×× روم نمیشه بگم ولی میگم، برام دعا کنید به انرژی مثبتش احتیاج دارم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۲
ونوشه

نظرات  (۲)

اسباب کشی خوابگاه؟ وااای هشت سال خاطره دارم ازش:))) همیشه حسرت میخوردم به حال اونایی که وسیله هاشون کم بود ‌ من شونصدتا کارتن و ساک داشتم

پاسخ:
آری اسباب کشی خوابگاه، و بنده هم مثل شما حسرت به حال اونایی میخورم که ته تهش یه کوله دارن و یه چمدون، ولی من و هم اتاقی جان وانت گرفتیم! در این حد!!!

خداقوت:)) من تا جایی که میتونستم تلاش میکردم اتاقم عوض نشه

پاسخ:
ممنونم از لطف شما، عوض کردن اتاق باز راحت تر از عوض کردن ساختمون خوابگاهه، از یه محل به محل دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">