باغچه

مشخصات بلاگ
باغچه
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

دکترا...

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰ ب.ظ

× حاضر نیستم دیگه تلاش کنم! برای دکتری... اینکه هر سال با یه رتبه ی خوب دعوت به مصاحبه نمیشم داغونم کرده... لعنتیا، لعنتیا، لعنتیا....


×× کم نمیشه، غمم رو میگم، از چهارشنبه تا همین الان بغض دارم، بی اختیار گریه ام میگیره، هیچ فکری هم نمیتونه آرومم کنه... من یک دختر سی و یک ساله ی عاشق گیاهشناسی ام... چه کنم؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۷
ونوشه

نظرات  (۴)

دعوت نشی خیلی بهتر و غمش کمتر از اینه با هزار امید و آرزو و هزینه بری مصاحبه و رد بشی :|
پاسخ:
حیف از اینهمه تلاش، دردناکه اونهمه وعده وعید اساتید، تهش حتی دعوت به مصاحبه هم نشه آدم... بعید میدونم دیگه یخوام ادامه بدم...
سلام.
آیا به عضویت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استانی که در آن ساکن هستی در آمدی؟
آیا در آزمون استخدامی استان مربوطه شرکت کردی که قادر باشی در دستگاه اجرایی مورد نظرو مرتبط با رشته ات مشغول کار شوی؟

ناامید نشو؛اول این دو کار را به جایی برسان آونوقت با آمادگی و تجربه بیشتر به آزمون دکترا فکر کن
پاسخ:

متاسفانه منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به رشته ی من هییییییچ نیازی ندارن، حتی تو آزموناشونم من نمی تونم شرکت کنم، چون مدرکم زیست شناسی گیاهیه...

تنها امیدوم به آموزش و پرورش بد که قبول شدم ولی در الویت مصاحبه نبودم...

سلام
یه سر هم به سازمان زیباسازی و پارک های شهرداری محل اقامت بزن.
به نظرم این سازمان،به تخصص رشته های شما نیازمند باشه
پاسخ:
حتما...
سلام
به سازمان حفاظت محیط زیست هم یه سر بزن
به شرکت های گیاهان دارویی مستقر در نمطقه نیز سر بزن
این سازمان ها به تخصص شما نیاز دارند.
پاسخ:

ممنون از راهنمایی هاتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">